"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. január 4., péntek

Hagymás - tejszínes tészta (tej-, tojás-, gluténmentes)

Hozzávalók:

- 4 dl rizstejszín,
- 2 fej hagyma,
- 4 gerezd fokhagyma,
- só, bors, vegamix, oregánó, kurkuma,
- kis repceolaj
- 250gr gluténmentes tészta 

A hagymát csíkokra vágtam, a fokhagymát nyomóval szétzúztam és kis recpeolajon üvegesre pároltam. Azután ízlés szerint fűszereztem, én sok fűszert tettem rá, hogy a rizstejszín sajátos ízét elvegye ( tk kurkuma, 2 tk szárított - morzsolt oregánó és 1 tk vegamix került rá), majd rizstejszínnel átforraltam és főtt tésztával tálaltam. Ma barna rizzsel vitték a fiúk az oviba, remélem azzal is ízlik nekik. Az íze egészen hasonlított a carbonara tészta öntetére, aki teheti, egy kis csíkokra vágott pirított sonkával még megbolondíthatja :)