"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. október 23., kedd

Gluténmentes és tej-, tojásmentes csokis süti

Erikától kaptam a linket ehhez a recepthez.  Nagyon örültem, hogy ezen már módosítanom is alig kell, s a fiúknak és nekem is a csokis sütik a kedvencünk :)

Hozzávalók:
- 150 gr rizsliszt,
- 100 gr gluténmentes zabliszt,
- 140 gr xilit,
- fél csomag sütőpor,
- 1 tk szódabikarbóna,
- 3 evőkanál Szerencsi kakaópor,
- 1 tk őrölt fahéj,
- 1 tk vaníliás cukor (Aldiban kapható Bella márkájú csak vaníliaport és cukrot tartalmaz),
- 2,5 dl víz,
- 2 tk ecet (almaecetet használtam),
- 1,2 dl étolaj (repceolajjal csináltam)
- 1 tábla glutén- és tejmentes étcsoki

A száraz hozzávalókat összekeverem, majd beleöntöm a vizet, ecetet és az olajat is. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöm és 175 fokon kb. 30 percet sütöm.
Miután megsült, sütőpapírostul tálcára teszem hűlni. Óvatosan kell áthelyezni, mert nagyon omlékony.
Megolvasztok 1 tábla Boci étcsokit, s elkenem a tetejére. Hűtőben pár órát állni hagyom, amikor a tetején megdermed a csoki, fogyasztható.
Nagyon finom puha süti lesz!