"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. január 20., vasárnap

Kakaós kókusztorta kölesből (tejmentes, tojásmentes, gluténmentes)

...és candida diétában is fogyasztható. A múltkor készített kókuszos kölestortát variáltam át kicsit, miszerint a főtt kölest két felé osztottam, s csak az egyik részt kevertem össze kókuszolajjal, kókuszreszelékkel és eritritollal. A másik feléhez olvasztottam fel Liga margarint, amibe cukrozatlan kakaót, és eritritolt kevertem, s azt adtam hozzá. Ezután a kókuszos részt öntöttem először a kapcsos tortaformába, a kakaósat rá, a tetejére ezúttal is kókuszreszeléket szórtam, pár óra alatt szelhetőre dermedt a hűtőben.