"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2011. július 18., hétfő

Rákellenes tésztasaláta

A múltkori kelbimbós tésztán felbuzdulva ma mindent összeöntöttem, amit a konyhában találtam :) Így egy kis repceolajon megpároltam a felaprított hagymát és fokhagymát, majd megpirítottam rajta a felkockázott csirkemellet. Sóval, borssal és kurkumával fűszereztem. Hozzáöntöttem a felkockázott metélőhagymás tofut, a párolt karfiolt és brokkolit, az egészet egy kis vegamixel összeforgattam, rízstejszínnel átforraltam, majd főtt durumtésztával dúsítottam.Ahogy a képen is látszik, nem vagyok gasztroblogger, sem konyhatündér, csak próbálkozom, de ha kinézetre nem is, ízre egész jó lett :)
Ami pedig a legfontosabb, rákellenes szempontból megfelelően lettek elkészítve és rákellenes hatóanyagban gazdagok: a bors, kurkuma, karfiol, brokkoli, hagyma, fokhagyma, tofu.