"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. május 16., szerda

Díj

Díjat kaptam Évától, amit hálásan köszönök! Megtisztelő, hogy Rám gondolt, amikor továbbadta.

A díjjal járó szabályok a díj megköszönésén túl, hogy írnom kell 7 dolgot magamról. Nem tudnék most összeszedni 7 dolgot, de egy korábbi díj alkalmával már leírtak igazak rám most is. Talán annyival egészíteném ki, hogy az elején nagyon megijedtem ezektől az allergiáktól, s most is sokszor nagyon unom, hogy mindig ugyanazokat főzöm, ugyanabból kell készítenem valamit, mégis... Kezdem egyre jobban élvezni. Jó érzés, hogy ebből a kevés lehetőségből is tudok újat alkotni, hogy egy teljesen más oldalát fedezem fel a főzésnek és a konyhaművészetnek. A legjobb érzés pedig az, amikor a gyerekek jó étvággyal megeszik, amit eléjük tettem, s végre valahára nem betegek, végleg leszámoltunk a hányással-hasmenéssel a diétának köszönhetően.

Mint minden díjat, ezt is tovább illik-kell adni. Én ezt most nem szeretném megtenni, talán megbocsátják nekem, megtartom magamnak :)