"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. március 4., vasárnap

Tejmentes csokis gesztenyegolyó

Miután se gesztenyemarcit, se túrórudit nem ehetnek a gyerekek, gondoltam csinálok házi készítésű gesztenyerudit. Végül meggondoltam magam, és inkább kicsi golyókat formáztam, mert így egy harapásra be tudják kapni, nem kenik talán össze az egész lakást a csokival.
A recept nagyon egyszerű, 1 gesztenyepüréből kis golyókat formáztam, ehhez 1 tábla Boci étcsokit (bármilyen jó, ami tej- és szójamentes) forró gőz felett megolvasztottam. Ebben megforgattam a golyókat, majd hűtőbe tettem. 1 éjszaka alatt megdermedt a csoki rajta, a kisfiamnak nagyon ízlett :)