"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. március 4., vasárnap

Vendégváró falatok

Egy cég gyárt ilyen címszóval fagyasztott termékként virslit bundában. Ez tejmentes, azonban szóját tartalmaz, így már ezt sem ehetjük. Innen jött viszont az ötlet, miután a gyerekek annyira szerették, hogy megpróbálok valami hasonlót készíteni.
EFEF virsli szója- és tejmentes is, ezt szoktam venni.
Sütöttem egy adag (6db) tej- és tojásmentes palacsintát. 3 db virslit felkarikáztam, kis olajon megpirítottam. A palacsintákból akkora négyzeteket vágtam, amibe egy virslikarika úgy belefér, hogy a tészta sarkait felhajtogatva kis batyukat lehessen készíteni. Ezeket a batyukat fogpiszkálóval fogtam össze.
A képen 1db virsliből és 2 palacsintából készült adag látható: