"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2011. szeptember 9., péntek

Csokis keksz

Végre van sütőm, ma ki is próbáltuk a fiammal. A keksz alapreceptje innen van, de én nagyon sokat módosítottam rajta, mert az eredeti recept ízetlen és száraz volt számomra.
Hozzávalók:
- 35 dkg liszt (én 20dkg graham és 15 dkg fehér tönkölylisztet használtam, ez volt itthon),
- 4 púpos evőkanál Szerencsi kakaópor,
- fél csomag sütőpor,
- 1 csipet só,
- 1,5 dl repceolaj,
- 4 evőkanál xylit,
- 1 evőkanál agávé szirup,
- 2 db biotojás,
- kb. 1 dl víz
- Alnatura csokis kenyérfeltét (dm-ben kapható bio csokikrém, nádcukorral készült)

A csokikrém kivételével az egészet összegyúrtam, majd kilisztezett felületen kinyújtottam nagyon vékonyra. Kisfiammal kiszaggattuk. Minden formából páros számút szaggatunk, s a formák felét megkentem a csokikrémmel, majd rájuk tettem a másik felét. Előmelegített sütőben 175 fokon légkeverésen kb. 12 percet sütöttem.

Jó étvágyat!