"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2011. szeptember 12., hétfő

Karfiolleves

Gondolom mindenki tud és szokott is csinálni, úgyhogy nem is akarok nagy receptet írni hozzá. Inkább csak azt írom le, hogy csináltam én úgy, hogy tele legyen rákellenes tápanyagokkal úgy, ahogy azt főzni javasolt.
Hozzávalók:
400gr fagyasztott karfiolt használtam
4 kis fej vöröshagyma
8 gerezd fokhagyma
6 közepes szál sárgarépa
Alnatura bio húsleveskocka
repceolaj
vegamix, kurkuma, őrölt bors, pirospaprika, tengeri só
1 biotojásból és tönkölylisztből galuska

A karfiolt pároltam egy kis vegamixel, közben a hagymát és fokhagymát felaprítottam. Direkt tettem ilyen sokat bele, mert nagyon egészségesek. Repceolajon megpároltam, megfűszereztem ízlés szerint, felöntöttem a karfiol alatt forrt vízzel és beletettem a felkarikázott répát. Tettem még hozzá annyi vizet, amennyit jónak láttam, beletettem 4db húsleveskockát. Amikor a répa megpuhult, a nokedlit beleszaggattam, majd amikor már levettem a levest a tűzről, akkor kevertem bele a karfiolt. Tejföllel tálaltam.
Jó étvágyat!