"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. április 3., szerda

Lehet, hogy nem bírja?

A tápszer kampányos bejegyzés óta hallgatok, de gondoltam ideje jelentést adnom a helyzetről.
Éppen 3 hete, hogy elkezdtem Barnabinál az extenzíven hidrolizált tejalapú tápszert, a Pregomint bevezetni. Első héten nagyon óvatosan, csak 2-3 tápszeres étkezéshez kevertem 2-3 adagolókanálnyit. Nem történt semmi baj, így ezután elkezdtem megemelni az adagot, s minden étkezéshez kapott már belőle. Néha láttam kis pattanásszerű pöttyöket a pocakján, mellkasán, kicsit lazult a széklete, de ennyi belefér. 1 hete elértük azt, hogy 90%-ban Pregomint kap, s csak nagyon kis részben a maradék Neocate-t. Nagyjából ennyi ideje, hogy már nagyon laza széklete lett, ami azóta már inkább hasmenős, ráadásul nyálkás, emésztetlen darabos és kicsípi a popóját is.
Pár napja az egy-két pattanásszerű pötty mellé jött egy melegkiütés féle bőrjelenség is, ami ugye ebben az időjárásban kizárt, hogy melegkiütés legyen, de mire aggódtam volna miatta, elmúlt. Tegnap óta viszont náthás, vizes orrfolyása van.

Mindezek a tünetek lehetnek a fogzástól is, nyilván egy 15-16 hós baba szinte folyamatosan fogzik, de a kisördög nem alszik, a véletlen egybeesésekben nem hiszek. Hogy épp 2-3 hét kellett a tünetekhez, fokozatosan romlott a széklete, ami a tejfehérjével való telítődéssel és a hisztaminürüléssel teljesen jól összefügghet. Persze pozitív próbálok lenni, s remélem nem az a gond, kivételesen tényleg csak fogzik! Orvoshoz pénteken megyünk, meglátjuk, mit mond. Azt már elhatároztam, hogy még van 2 doboz Neocatem, hétvégétől újra csak azt fogja kapni, s meglátjuk. Ha a Pregomin a gond, akkor javulnia kell egyértelműen a tápszerváltástól. Ha fogzik, akkor a Neocate mellett is tünetei lesznek továbbra is. Aggódom! Drukkoljatok, hogy ne a tápszer miatt legyen baja!