"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. február 26., kedd

Egészségcentrum

Nem tudom, más kerületekben/városokban van- e ilyen hely, de szerintem sok kisgyerekes szülő összetenné a két kezét érte. Mi "sajnos" sokszor járunk IDE, elsősorban a szondás orrszívásra, ugyanis refluxos gyerekeim nagyon fogékonyak a felső légúti hurutokra, és hiába az itthoni orrszívási technikák, sokszor nem tudom hatékonyan megszabadítani őket a váladéktól. Főleg a legkisebbet nem, neki mindig annyira megduzzad az orrmandulája, hogy hátracsorog a váladék, vörös torkot és állandó köhögést előidézve ezzel. Már sokszor az első szondás orrszívás is hat, de 2-3, maximum 4 alkalom elég szokott lenni 1-1 betegségnél, hogy csökkenjen a köhögés és elkerüljük a fulladást, lévén, hogy még asztmások is a gyerekek. De voltunk már természetgyógyásznál is tanácsadáson a sok allergiánk és emésztési problémánk miatt és járunk olykor a sóbarlangba is.
Ami miatt gondoltam, hogy ezt megemlítem itt, az a tavaszi akciójuk, miszerint első alkalommal az új vendég 20% kedvezményt kap, másrészt pedig az új szolgáltatása a helynek, ami nekem nagyon tetszik. A kicsit beteg, de még közösségbe nem engedhető gyerekekre való vigyázás, amely alatt sóbarlangos terápiát is kap a kicsi. 3 gyerekkel elég sokszor voltam már úgy, hogy muszáj lenne valahova mennem, de nem tudom vinni őket, ha betegek, biztos másnak is hasznos lesz az információ :)