"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. szeptember 26., szerda

Pizza (tej-, tojás-, szója-, gluténmentes)

A Diéta ABC-ben vettem múltkor Olasz típusú gluténmentes pizzaliszt keveréket. Ebből kellett 150gr-ot 3 evőkanál olivaolajjal összekeverni, miközben egy pohárban 1 dl meleg vizet és 1 mokkáskanál nádcukrot, 7gr friss élesztőt kevertem össze. Lefedve pár percig állni hagytam, majd a liszthez öntöttem és összegyúrtam. Amíg a tészta pihent, kikentem Liga margarinnal egy 30cm átmérőjű kerek sütőtálat és rizsliszttel meghintettem.
3 paradicsomot 1 kis fej hagymát összeaprítottam, feltettem főni, bazsalikommal, oregánóval, sóval, borssal fűszereztem, sűrűre főztem.
Amíg hűlt, a tésztát a sütőtálba helyeztem és óvatosan kilapogattam az ujjaimmal. Ráöntöttem a paradicsomszószt, Aldiban kapható Ponnath sonkaszeleteket tettem rá, Viofast sajtot reszeltem a tetejére, s 250fokon kb. 7-8 percig sütöttem.
Jó étvágyat!