"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. február 28., kedd

Tej- és tojásmentes palacsintatészta

Eddig is tej nélkül készítettem a palacsintát, de most tojást sem tettem bele, így a recept némileg módosult.
Hozzávalók (kb. 12 db-hoz):
- 30 dkg liszt (én 20 dkg fehér tönkölylisztet és 10dkg teljes kiörlésű búzalisztet használtam)
- 6 evőkanál olaj
- 2 evőkanál búzadara
- 1 csipet só
- 8dl szénsavas ásványvíz

Az olajat, búzadarát, sót kevertem el először, majd hozzáadtam részletekben a lisztet és az ásványvizet. Csomómentesre kevertem. Miután kicsit vastagabb lett a tésztája, nehezebben sült át, ezért közepes lángon sütöttem. Ízre én nem éreztem különbséget a tojásos és e között.