"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. február 18., szombat

Rakott krumpli

Hozzávalók egy nagy tepsihez:
2 kg krumpli
40dkg párizsi (én EFEF márkájút vettem, az tej- és szójamentes)
10 dkg paprikás kolbász
6dl zabtejszín
1 bio húsleveskocka
10dkg Viofast növényi sajt

A krumplit megpucoltam és még nyersen karikákra vágtam (ha van idő rá, sokkal finomabb lesz héjjában főtt krumpliból csinálni, ekkor főzés után felkarikázni), sós vízben feltettem főni. A húsleveskockát ezalatt felolvasztottam és belekevertem a zabtejszínbe.A megfőtt krumpli felét kiolajozott tepsibe öntöttem, rátettem a kockára vágott párizsi, kolbász és a zabtejszín felét. Ezután következett a maradék krumpli, párizsi, kolbász, majd a tetején végigkentem a zabtejszínes öntet másik felét, és megszórtam a lereszelt Viofast sajttal. 200 fokon nagyjából 20 percig sütöttem.