"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. június 20., szerda

Felfedezések

Múltkor erre a kekszre találtam rá. Tej-, tojás-, mogyorómentes, szóját nyomokban tartalmazHAT. Van benne rozsliszt is, zabpehely, teljes kiörlésű liszt, Daninak nagyon ízlik. Auchanban és a Diéta ABC-ben vettem, de lehet, hogy máshol is kapni.

A Diéta ABC-ben vettem kekszet, s Marcipán is ette, azaz nem lett tőle baja. Almás-fahéjas, glutén-, tojás-, tej-, szójamentes. Nagyon ízlett a fiúknak, én is megkóstoltam, szerintem is finom volt!

Pati ajánlotta a kukoricaszirupból készült tejpótlóport. Vega milk-et vettem, 800ft és 3 liter tej lesz belőle, azaz árban SOKKAL barátságosabb a rizstejnél. Ízre is sokkal közelebb áll a valódi tejhez, por lévén nagyon jól lehet kávéba tenni tejpor helyett is, és a sűrűségét-íz intenzitását is magunk tudjuk állítani attól függően, mennyire sok port teszünk egy adag vízbe. Én viszonylag sűrűre csinálom.
Elviekben szóját-tejet-tojást nem tartalmaz, de kazeint és szóját feldolgozó üzemben gyártják, ezt figyelembe kell venni! Emiatt (is) Marcipán azért továbbra is a már megszokott és bevált rizstejet fogyasztja, de Dani kóstolta már és ízlett neki is.