"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2017. június 4., vasárnap

Gesztenyés "keksz"tekercs (glutén-, tej-, keksz-, cukor-, kókusz-, rizs-, kukoricamentes)

A vakondtúrás golyók receptje alapján dolgoztam. Imádom ezt a süteményt, mert egészséges és tápértékben gazdag, hiszen a hajdina és a gesztenye is egészségesek, de a cukrozatlan kakaónak is vannak jótékony hatásai.

A kakaós tekercshez hozzávalók:
- 200 gr natúr gesztenyepüré,
- 250 gr hajdinapehely finomra darálva,
- 180 gr tejmentes margarin,
- 60 gr kakaópor,
- 100 gr eritrit
- 2 tk rumaroma

Gesztenyés töltelékhez:
- 200 gr natúr gesztenyepüré,
- 50 gr tejmentes margarin,
- 50 gr eritrit



A kakaós tekercs hozzávalóit masszává gyúrtam, majd folpackon kinyújtottam ujjnyi vastagra. A gesztenyés tölteléket elkészítettem és rákentem a kinyújtott "tésztára", majd a folpack segítségével óvatosan feltekertem. Folpackba csomagolva hagytam és pár órára hűtőbe tettem.