"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2015. április 9., csütörtök

Chokito (tej-, glutén-, rizsmentes)

EZT a receptet módosítottam kicsit:

- 100 g porcukor,
- 80 g eritrit,
- 4 evőkanál kakaópor,
- 250 g tejmentes margarin,
- 1 ek zselatin, (a vegánok agar-agart is használhatnak helyette)
- 3 ek víz,
- 180 gr kókusztejpor (Natur Organic vegán, szója-, tej- és kazeinmentes),
- 100 gr puffasztott quinoa

Az elkészítése az eredeti recept szerint való, a cukrot, eritritet, kakaóport, zselatint összekevertem egy nagy tálba. A margarint feltettem főzni, amikor olvadni kezdett, belekevertem a cukros-kakaóporos egyveleget majd a 3 ek vizet. Átforraltam, levettem a tűzről, folyamatos keverés mellett hozzáadtam a kókusztejport majd a puffasztott quinoát is. Sütőpapírral bélelt őzgerinc féle formába tettem, 1 éjjelt állt a hűtőben. Nagyon finom finomság lett. Hűtőben tárolandó!