"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. július 9., kedd

Pudingos piskótatészta (tejmentes, cukormentes, alacsony fruktóztartalmú)

Kicsit puhább és szelhetőbb, ízesebb piskótát kaptam, mint a múltkori recept. Első szülinapra babatorta alapnak is kiváló, akár gyümölccsel, akár pudinggal, vagy ha már eszik a baba csokit, akkor olvasztott csokival, ahogy én készítettem.
Hozzávalók:
150 gr fehér tönkölyliszt,
- 100 gr tk tönkölyliszt,
- 150 gr eritritol,
- 1 tk szódabikarbóna,
- 1 csomag vaníliás pudingpor (tejmentes, cukormentes),
- 3,5 dl rizstej,
- negyed citrom leve,
- 1 dl olaj (repceolajat használtam)

Az egészet összekeverem, sütőpapírral bélelt sütőformába öntöm, s 25 percig sütöm. 

Én most keresztfiam szülinapjára készítettem, így tortaformában sütöttem meg és amikor elkészült a piskóta, xilites tejmentes étcsokit olvasztottam a tetejére kis liga margarinnal keverve. 2 óra alatt a hűtőben megdermedt. Fogyasztáskor még rizstejszínhabbal is meg lehet spékelni. A fiúk odáig voltak tőle, s a nem allergiás gyerekeknek is ízlett.