"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. január 24., kedd

Gyors, könnyű, finom


Ilyen ételeket fogok leginkább írni, mert most sütni-főzni nincs időm, örülök, hogy összecsapok valamit, ami számunkra is ehető. Ma gyömbéres tejszínes húst csináltam petrezselymes rizzsel. Basmati rizst kifőztem, enyhén sóztam, borsoztam, majd friss petrezselymet vágtam rá és összekevertem.
Felszeleteltem fél kiló csirkemellet, sóztam, borsoztam azt is, majd olajjal kikent tepsibe tettem, s őrölt gyömbérrel kevert zabtejszínnel öntöttem le (2,5 dl zabtejszín került fél kiló husira). Sütőben puhulásig lefedve sütöttem 200 fokon, majd kicsit még alufólia nélkül, hogy a teteje megpiruljon. Nagyon finom lett.