"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. április 30., hétfő

Zöldségleves

Egy ideje a nulldiétába nem vezettem be újat, mert még mindig a sertéshús miatt kialakult huruttal küzd Manóka. Annyit sikerült csak haladnom, hogy amiket korábban már gond nélkül bevezettem, azokat adtam vissza. Ma azonban úgy döntöttem, hogy bevezetek 2 új alapanyagot, a karfiolt és a kakukkfüvet.
Gondolkoztam, hogyan készítsem el, végül úgy döntöttem, hogy levest főzök. 1kg sárgarépát, fél kiló fehérrépát, fél kiló karfiolt főztem meg jó sok petrezselyemmel és kakukkfűvel ízesített sós vízben. Amikor minden megpuhult, a zöldségek felét kivettem, (azért kellett ilyen sok, hogy íze legyen, de megenni maximum főzelékként lehetett volna ilyen mennyiségben), s külön főztem 100% kukoricalisztből készült tésztát, azt öntöttem a levesbe. Elég ízes lett, remélem kisfiam is szívesen eszi majd!

 

.... A fiúk falták a levest, a középső kisfiam még repetát is kért :)