"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2011. október 18., kedd

Csokis rizs

Megkívántam a tejberizst, de sem a tej, sem a cukor nem jöhet szóba nálunk. Így tettem oda fél liter rizstejet főni, s bele kb 150gramm basmati rizst. Egy csipet sót és pár darab egész fahéjat szórtam bele. Forrás után kis lángon főztem, 2 pipetta steviával édesítettem.
Amíg főtt, egy kis agávé szirupot, rizstejet és cukormentes kakaót kevertem össze úgy, hogy édes csokikrém lett belőle, s miután megfőtt a rizs, ezzel a krémmel tálaltam. Meglepően finom lett!
Bár nem daganatellenes étel, de olyan, amit édesség gyanánt nyugodtan adhatok a gyerekeknek. Nassolni pedig kell néha :)